Lompat ke konten Lompat ke sidebar Lompat ke footer

Widget HTML #1

Cara Supaya Pinjaman Modal GOFOOD Cair

Cara supaya pinjaman modal GOFOOD yang Anda ajukan bisa dicairkan cukup simpel. Berikut hal yang harus dilakukan serta bagaimana mengetahui pinjam GOFOOD berhasil cair.
Cara Supaya Pinjaman Modal GOFOOD Cair
Tahun 2020 ini, GOJEK hadir dengan layanan GoModal bagi para mitra merchant GOFOOD. Layanan GoModal ini untuk membantu merchant untuk mengembangkan usaha GOFOOD.

Anda bisa mengajukan pinjaman modal usaha dan tidak menunggu waktu lama uangnya sudah cair masuk ke rekening.

Cara untuk mengajukan pinjaman terbilang gampang. Anda cukup mengikuti beberapa langkah pengajuan pinjaman saja.

Cara Mengajukan Pinjaman GO-FOOD melalui GoModal 2020

Tapi pinjaman modal ini tidak berlaku untuk semua merchant GOFOOD. Hanya merchant dengan angka penjualan GOFOOD stabil yang bisa mendapatkan pinjaman.

Oleh karena itu, jika merchant Anda belum mendapat tawaran pinjaman, maka Anda bisa mengupayakan dulu penjualan GOFOOD Anda bagus.

Nah bagi Anda yang menerima penawaran dan sudah mengajukan pinjaman modal usaha, maka Anda tinggal menunggu untuk memeriksa pengajuan Anda.

Jika berhasil, maka Anda akan menerima pemberitahuan melalui email dan aplikasi GOBIZ.

Ketika Anda sudah selesai mengajukan pinjaman, Anda sebetulnya bisa melihat status pengajuan Anda pada halaman utama GoModal di aplikasi GOBIZ.

Pencairan akan membutuhkan waktu maksimal 2 hari untuk dapat selesai dilakukan.


Tanggal pencairan yang tertera pada halaman detail pencairan bukan tanggal dana GoModal masuk ke rekening Anda.

Tanggal tersebut adalah tanggal proses pencairan dilakukan oleh pihak GoModal dan terdapat kemungkinan tambahan waktu hingga dana masuk ke rekening Anda sejak proses tersebut dilakukan.

Cara Meningkatkan Omset Penjualan Makanan 2020

Tapi bagaimana bila Anda sudah menunggu beberapa hari, tetapi belum ada kabar pencairan baik di email dan aplikasi GOBIZ?

Seharusnya pencairan akan dilakukan oleh sistem GoModal dalam waktu maksimal 2x24 jam terhitung hari libur.

Jika pinjaman GoModal Anda belum cair setelah waktu tersebut, silakan laporkan dengan mengirim e-mail ke cs@findaya.com.

Jika Anda melihat pesan seperti di bawah ini, silakan hubungi tim CS supaya dapat periksa kendala pencairan yang Anda hadapi.

Apa yang harus saya lakukan jika pengajuan saya ditolak?

Pengajuan Anda ditolak dapat terjadi karena hal-hal berikut:
- Data KTP Anda yang terdaftar di akun GoBiz tidak lengkap atau tidak ada
- Anda memiliki pengajuan lain yang masih dalam proses

Tips Tahun 2020 Supaya Orderan GOFOOD Naik

Agar Anda mendapatkan informasi lebih lengkap mengenai pencairan yang ditolak, Anda bisa menghubungi melalui e-mail ke cs@findaya.com.

Sampaikan bahwa pengajuan pinjaman modal Anda ditolak dan apa solusi yang harus Anda lakukan supaya pinjaman Anda bisa dicairkan.

Demikianlah artikel bagaimana cara supaya pinjaman modal GOFOOD bisa cari yang bersumber dari laman bantuan resmi GOBIZ.

Semoga bermanfaat.

5 komentar untuk "Cara Supaya Pinjaman Modal GOFOOD Cair"

  1. Pelengkap hari ini, Nama saya melinda chang, saya tinggal di Texas USA, saya telah mencari syarikat pinjaman tulen sejak 5 bulan yang lalu dan semua yang saya dapat hanyalah sekumpulan penipuan yang membuat saya mempercayai mereka dan pada akhir pada hari itu, mereka mengambil wang saya tanpa memberikan apa-apa sebagai balasan, semua harapan saya telah hilang, saya menjadi sangat bingung dan kecewa dan merasa sukar untuk menyelesaikan keperluan kewangan saya, saya tidak pernah mahu mempunyai kaitan dengan pinjaman dalam talian lagi, jadi Saya pergi untuk meminjam sejumlah wang dari rakan saya yang sangat baik yang saya jelaskan kepadanya semua yang telah berlaku kepada saya dalam beberapa bulan kebelakangan ini, yang paling mengejutkan saya ialah dia dapat membantu saya bahawa dia tahu pemberi pinjaman yang jujur ​​yang dapat menolong saya , bahawa dia baru sahaja mendapat pinjaman dari Encik David Zhang, dia mengarahkan saya bagaimana untuk memohon, saya melakukan seperti yang dia katakan, saya memohon, saya tidak pernah percaya tetapi saya hanya perlu mencubanya dan yang paling mengejutkan saya mendapat pinjaman $ 90,000 yang saya mohon dalam masa 48 jam, saya tidak boleh mempercayainya, sekarang saya dipenuhi dan kewangan Saya stabil lagi dan saya bersyukur kepada Tuhan kerana saya tidak percaya pemberi pinjaman yang jujur ​​seperti ini masih ada walaupun terdapat penipuan yang tinggi, jika anda memerlukan pertolongan, anda boleh mengarahkannya melalui e-mel davidzhangloancompany@gmail.com, whatsapp + (773 ) 557-7388 Terima kasih

    BalasHapus
  2. Helo
    Kami adalah peniaga profesional, menjana pendapatan forex dan binari untuk pelabur setiap minggu, dengan senang hati akan memberitahu anda lebih banyak mengenai platform pelaburan kami di mana anda boleh melaburkan dana sebanyak $ 200 dan mula memperoleh $ 2000 setiap minggu, banyak orang telah mendapat manfaat daripada tawaran pelaburan ini sebelum ini dan semasa virus convid-19 ini, jika anda menghadapi masalah kewangan disebabkan oleh coronavirus ini dan anda memerlukan pertolongan untuk membayar bil, cukup pilih rancangan pelaburan yang sesuai untuk diri anda dan mula menjana keuntungan setiap minggu

    $ 500 untuk memperoleh $ 5,000 dalam 7 hari
    $ 1000 untuk memperoleh $ 10000 dalam 7 hari
    $ 5000 untuk memperoleh $ 50000 dalam 7 hari

    Untuk memulakan pelaburan anda sekarang hubungi Via whatsapp: (12166263236)
    e-mel: carlose78910@gmail.com

    BalasHapus

  3. I needed to get access to my boyfriend phone cause i suspect he blocked me on whats-app and Facebook. I tired hacking his phone my self but it was not possible then i was directed to ( int.hackers002@gmail.com) who successfully hacked the phone and gave me all the results i needed. so am here to appreciate int.hackers for a job will done God bless you


    Saya perlu mendapatkan akses ke telefon teman lelaki saya kerana saya mengesyaki dia menyekat saya di whats-app dan Facebook. Saya letih menggodam telefon saya sendiri tetapi tidak mungkin kemudian saya diarahkan kepada (int.hackers002@gmail.com) yang berjaya menggodam telefon dan memberikan semua hasil yang saya perlukan. jadi saya di sini untuk menghargai int.hackers untuk pekerjaan yang akan dilakukan Tuhan memberkati anda

    BalasHapus
  4. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau adakah anda memerlukan pinjaman ekuiti untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda telah ditolak oleh bank dan agensi kewangan lain? Adakah anda memerlukan penggabungan pinjaman atau gadai janji? Jangan cari lagi kerana kami berada di sini untuk menjadikan semua masalah kewangan anda menjadi perkara masa lalu. Hubungi kami melalui e-mel:

    oceanfmortgages@gmail.com
    oceanfmortgages@gmail.com

    Ini adalah Gadai janji Kewangan Lautan. Kami menawarkan pinjaman kepada mereka yang berminat dengan kadar faedah yang berpatutan sebanyak 2%. Julatnya berkisar antara 5,000,00 Euro hingga maksimum 100,000,000,00 Euro.

    BalasHapus
  5. Kami pakar dalam perkhidmatan kewangan, menawarkan pinjaman tempatan / antarabangsa, menyediakan pilihan pinjaman tanpa jaminan dan tidak bercagar kepada individu dan badan bekerjasama dengan kadar pinjaman yang sangat kompetitif dan syarat yang fleksibel untuk memenuhi sebarang keadaan kewangan. Tidak masalah jika anda mempunyai skor kredit yang lemah, kami masih dapat memberikan wang tunai yang cepat untuk anda yang tidak dijangka Hubungi kami sekarang untuk pinjaman yang pantas dan berpatutan untuk memenuhi semua belanjawan dan keperluan: E-mel Hubungi: (atlantainfrafinn@gmail.com)
    Nombor WhatsApp: +919148049099

    BalasHapus